2009. február 23., hétfő

Freeform Ibics után szabadon





Hát erre igazán büszke vagyok, ez az első freeformom és nagyon tetszik.
Még anno a Gyöngyök topikba tették fel - és nagyon-nagyon tetszett, egészen beleszerelmesedtem - (bár nem emlékeztem rá, hogy ki) és Dia fórumán jártomban-keltemben jöttem rá, hogy Ibi volt. Ő narancsos-pirosas színben álmodta meg. Karácsonyra ajándékba kaptam egy gyönyörű rivolit. A színe néha topázos néha bordós-lilás színben játszik, meghatározhatatlan. Sokáig vártam vele, végül belevetettem magam a füzésbe. A legtöbbet a befoglalással foglalkoztam, nem akart jól sikerülni. Háromszor bontottam fel, végül úgy határoztam így marad. Igaz, a swarik nem érvényesülnek igazán, de az egészben nem is az a lényeg. Nagyon SZERETEM, és jól áll.

4 megjegyzés:

Ági mama írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!!

Arduinna írta...

Marcsi, kérek még sok freeformot! csúcs lett! :-)

GYÖNGYÖZŐ írta...

Úgy örülök, hogy Nektek is tetszik! Lesz még ilyen Diuska!

Hobbi-Tünde írta...

Ügyesen megfűzted, nagyon szép lett! Gratulálok!