2012. november 3., szombat

Katica baba

Katica baba ... aki Piroskának indult még nyár elején. Aztán eltettem és most fejeztem be. Ilyen nagy babát még nem készítettem, fej-nyak összevarrásnál szenvedtem is vele eleget.  A hozzá kivett ruhaszabásminta nagy lett - már ránézésre is az volt, de hagytam, hogy a lányok azt mondják jó lesz ez. Mikor megvarrtam és ráadtam, semmije nem látszott ki belőle, hosszú volt az alja,  a ruha ujja, a nyakkivágásról ne is beszéljünk. Úgyhogy "toldottam-foltoztam".

1 megjegyzés:

Kinga írta...

Kedves Gyöngyöző!
Láttuk.hogy érdeklődik a gyöngyfűzés után, ezért örömmel értesitjük, hogy új gyöngyösbolt nyilik Budapesten. Minden eddiginél jobb árakkal(pl.: Delica gyöngyök 500-850 Ft) és exkluziv termékekkel(pl.: Kato polyclay, egyedi Swarovski kristályok)várjuk a Váci utca közelében! További részleteket facebookunkon talál: http://www.facebook.com/igazgyongybolt . Szeretettel várja Önt az Igazgyöngy csapata.