2014. július 22., kedd

A Magyar Kézművességért Alapítvány - AMKA - kiállítása

HURRÁ!
BEJUTOTTAM!

Beneveztem az AMKA kiállítására 3 gyöngyképemet. (Csodaszarvas, Az Üveghegyen túl és a Tündér Ilona és Árgyélus királyfi)
A Magyar Kézművességért Alapítvány kiállítására a szakmai zsűri beválogatta két meseképemet. A zsűri döntése alapján a Tündér Ilona és Árgyélus királyfi és az Üveghegyen túl c. gyöngyképem lesz kiálítva. A kíállítás julius 28-től augusztus 28-ig tekinthető meg a Duna Palotában (Bp. V., Zrínyi u. 5.)
A hivatalos megnyitó augusztus 7-én lesz, előtte 11-13 h-ig szavazni lehet a kiállított alkotásokra. Ennek alapján két díj kerül átadásra.

... és nagyon-nagyon boldog vagyok!!!!!!!


Azt hiszem tudom miért esett ki a Csodaszarvasom. Mivel elég nagy méretű és sokáig készült a lycra-lap, amelyre készítettem néhol megtöredezett és ez látszik a képen. Hát unalmas óráimban lehet, hogy szétszedem és kitöltöm a közöket, hogy ez is méltó legyen egy kiállításra. Ó jaj, már megint mibe csöppentem?




Nincsenek megjegyzések: